Blog

6 ZNAKOV, KDAJ JE USTALJENE MARKETINŠKE AKTIVNOSTI SMISELNO NADGRADITI Z VHODNIM MARKETINGOM

Posted by Vanja Žižić on Mar 13, 2018 11:48:16 AM

Oznake: izhodni marketing, vhodni marketing, ROI kalkulator

V zadnjih letih, še posebej če sledite najnovejšim trendom v poslovnem svetu, je dostopnih vse več podatkov o dolgoročnih rezultatih in donosnosti vhodnega marketinga. Debate, ki se razvijejo iz njih, pa postajajo vse bolj zanimive. Potenciala, ki ga prinaša zato danes ni lahko zavrniti, še posebej, ker je številkam, na katerih stoji, mogoče slediti od prvega pa vse do zadnjega koraka.

6-znakov-kdaj-nadgraditi-marketinske-aktivnosti-z-vhodnim-marketingom

KAJ PRAVZAPRAV POMENI NADGRADITI MARKETINŠKE AKTIVNOSTI?

Zastavitev nove strategije vstopnega trženja ni proces, ki bi se zgodil čez noč. Potrebuje čas, strokovnost in premišljen prestop. Ustaljene in že uspešne marketinške taktike[1] namreč velikokrat ni potrebno zavreči, le strateško prilagoditi in nadgraditi.

Kako?

Če pogledamo na primeru:

televizijsko in radijsko oglaševanje sicer predstavlja dober začetek marketinških aktivnosti – še posebej, če vanje vključimo kratko URL povezavo*, ki si jo ljudje lahko zapomnijo, saj na ta način odpremo pot možnostim nadaljnje komunikacije.

* vašaspletnastran.com/posebna-ponudba-ki-ste-jo-videli-na-televiziji à je sicer zelo opisna, a je predolga, da bi si jo ljudje zapomnili

Medtem ko je lahko vašaspletnastran.com/TV-ponudba ravno pravšnja.

A zgolj preusmerjanje izhodnih aktivnosti na splet ni dovolj za doseganje vhodnih ciljev. Preden ves svoj budget porabite za zakup medijskega prostora, del tega privarčujte za sodobnejše aktivnosti, ki jih je mogoče spremljati v vseh fazah. Mnogi namreč veliko raje sledijo kanalom, kjer se lahko odrečejo oglasom, ki prekinjajo tradicionalno radiofuzijo: Youtubu, podcastom ipd. Slednje pa je mogoče bolj nadzorovati ter z njimi nove potencialne stranke proaktivno voditi, predvsem pa večati možnost, da se potencialni kupci na naših kanalih zadržujejo dlje.

Seveda pa je ključno, da pred vsako odločitvijo stopimo korak nazaj in ocenimo trenutni model poslovanja, saj je lahko nadgraditev starega modela nesmiselna, če slednji že sedaj ni uspešen.

USTALJENE OGLAŠEVALSKE TAKTIKE VS VHODNE

Pridobivanje potencialnih strank z vhodnimi praksami je na eni strani dolgoročno bolj premišljeno, cenovno manj občutljivo in ima nižje nabavne stroške, medtem ko imajo prizadevanja ustaljenih praks na drugi strani običajno hitrejši oziroma takojšni učinek -  kot take pa so lahko tudi dobra osnova za pričetek poti vhodnih prizadevanj.

6 ZNAKOV, KDAJ JE OBSTOJEČE MARKETINŠKE TAKTIKE SMISELNO NADGRADITI V VHODNE?

  1. Spletno stran že imate. Zatakne pa se vam, ko jo morate opremiti  s pravimi vsebinami. Niste prepričani, katere vsebine so prave? Katere nagovarjajo  vašo  ciljno  javnost? Zaradi katere vsebine se na vaši spletni strani obiskovalci zadržujejo dlje?
  2. Razumete, da je redna komunikacija ključna za ustvarjanje dolgoročnih odnosov, a za to nimate ustreznega programa.
  3. Zakup oglaševalskega prostora v revijah že prakticirate, a ga želite imeti tudi tam, kjer jih bo videla vaša ciljna javnost, ne le naključni bralci.
  4. Opažate, da se klasičen pristop odkupa mailing list in pošiljanja e-mail kampanj ne obrestuje, saj je na tak način pošta velikokrat označena kot nezaželena.
  5. Iz izkušenj veste, da je učinkovitost ustaljenih oglaševalskih praks težko natančno meriti in posledično tudi predvidevati njihovo donosnost.
  6. Ocenjujete, da lahko stroške ustaljenih marketinških aktivnosti optimizirate, vendar niste prepričani, koliko nameniti vhodnemu marketingu.

BI ŽELELI NADGRADITI AKTIVNOSTI, PA NE VESTE, KJE ZAČETI?

Kliknite na spodnjo povezavo, izpolnite podatke in s pomočjo ROI kalkulatorja brezplačno izmerite,  koliko bi lahko povečali letni donos prihodkov, če bi pričeli z vhodnim marketingom, za koliko bi se vam povečalo število obiskovalcev in za koliko število novih potencialnih strank.

IZPOLNI PODATKE IN IZRAČUNAJ ROI

[1] Z novejšo terminologijo jih danes imenujemo tudi outbound oziroma izhodni marketing, saj gre v praksi za pošiljanje sporočil, s katerimi blagovna znamka tekmuje z vsemi ostalimi blagovnimi znamkami in se želi dokazati kot boljša alternativa ostalim.

Preberite tudi:

- Merjenje učinkovitosti marketinških aktivnosti (ROI) ostaja največji izziv podjetij. Kako ga uspešno nasloviti?