Kaj je vhodni marketing?

Vhodni marketing je strateški marketinški in poslovni proces, ki preko taktične distribucije koristnih in uporabnih vsebin, obiskovalce spletnih strani spreminja v kupce. Na ta način ustvarja dodatne prodajne poti in optimizira proces prodaje.

S ciljnimi javnostmi komunicira v vseh fazah nakupnega procesa in z njimi gradi dolgoročne odnose.

 

Kako deluje?

Vhodni marketing v ospredje postavlja kupce. V nakupnem procesu jih posluša, upošteva in izpolnjuje njihove potrebe. V prodajnem procesu omogoča več nadzora, saj s pomočjo programske opreme beleži vse povratne informacije vaših ciljnih javnosti. 

Na ta način vam omogoča, da svojim ciljnim skupinam vedno znova ponudite vsebino, ki rešuje njihove izzive ter deluje kot magnet za pridobivanje novih kvalificiranih strank, torej tistih, ki vaše izdleke ali storitve šele potrebujejo ali iščejo.

Vhodni marketing sestavljajo štirje koraki: privabi - spremeni - prodaj - navduši.

V vsaki fazi se uporablja različna marketinška orodja, ki jih je potrebno prilagoditi glede na stopnjo nakupnega procesa v kateri se nahaja potencialna stranka. 

koraki-vhodnega-marketinga

 

Kakšne so ključne prednosti vhodnega marketinga?

  • Povečuje učinkovitost in donosnost marketinških aktivnosti (ROI).
  • Je merljiv v vseh fazah, stroškovno ugoden, proračun pa vnaprej natančno določen.
  • Učinkovito rešuje največje marketinške izzive podjetij ‒ kako pridobiti nove stranke in meriti vrednost marketinških aktivnosti.
  • Nadgrajuje obstoječe marketinške pristope v sodobno digitalno marketinško strategijo. 

 

Kje začeti?  

V agenciji Taman načrtujemo in izvajamo vhodni marketing, tako da ga umestimo v že obstoječe marketinške pristope, jih nadgradimo v sodobno digitalno marketinško strategijo, ki je usmerjena v zagotavljanje dodatne prodaje.

Pri načrtovanju in izvajanju vhodnega marketinga združujemo znanje o on-line in off-line marketingu, odnosih z javnostmi, optimizaciji spletnih vsebin in programski opremi HubSpot.

 

načrtovanje in izvajanje kampanj3_Tnačrtovanje in razvoj marketinških ciljev  Načrtovanje in razvoj

Skupaj z naročniki določimo merljive in dosegljive cilje, ki podpirajo marketinške cilje podjetja. S podrobno analizo opredelimo prave ciljne skupine ter določimo kanale in vsebine, ki jih najbolje naslavljajo.

 

8_Tpriprava sodobne marketinške strategije  Priprava strategije

Razvijamo učinkovito strategijo vhodnega marketinga, ki privabi potencialne stranke in jih spremeni v zveste kupce. Aktivnosti povežemo z obstoječimi marketinškimi in prodajnimi procesi podjetja, tako da je celoten trženjski sistem uglašen in pomaga pri doseganju marketinških in prodajnih ciljev podjetja.

 

izvedba, optimizacija in vodenje kampanj  Izvedba in vodenje kampanj

Razvijamo celostne kampanje vhodnega marketinga, ki vključujejo SEO optimizirane pristajalne strani, e-mail kampanje, komunikacijo na družbenih omrežjih in relevantne vsebine, kot so blogi, video vsebine, e-knjige, infografike itd.

 

analizira in poročanje o marketinških aktivnostih  Analiza in poročila

Redno spremljamo in analiziramo izvedene aktivnosti ter jih sproti prilagajamo na način, da dosegamo maksimalno učinkovitost oziroma donosnost. Vse aktivnosti merimo in pripravljamo podrobna poročila o porabi sredstev in učinkovitosti načrtovanih aktivnosti.

 

avtomatizacija procesov s pomočjo programske opreme Hubspot  6_TImplementacija programske opreme Hubspot

Vhodni marketing razvijamo v programski opremi HubSpot, ki omogoča avtomatizacijo vseh marketinških procesov. HubSpot programska oprema podpira celoten prodajni lijak ‒ privabi obiskovalce, ustvari potencialne kupce ter jih spremeni v kupce. Pomagali vam bomo vzpostaviti platformo HubSpot in organizirali krajša izobraževanja, da boste lahko preprosto sledili načrtovanim aktivnostim in spremljali dosežene rezultate.

 

Imate dodatna vprašanja glede vhodnega marketinga? Izpolnite obrazec in poklicali vas bomo.

KONTAKTIRAJTE NAS