S pomočjo vhodnega marketinga podjetje NSK poveča prihodke iz prodaje novim strankam za 207 odstotkov

 

NSK je ameriško podjetje, ki ponuja IT‑rešitve za manjša in srednje velika podjetja.

Pred zagonom vhodnega marketinga veliko časa zapravijo z neuspešnim telefonskim marketingom, denar vlagajo v oglase PPC, prenovijo spletno stran ter najamejo SEO-strokovnjaka, da bi dosegli višji položaj v spletnih iskalnikih, a kljub vsemu ne dosegajo želenih rezultatov.

S pričetkom vhodnega marketinga ugotovijo, da je takšno oglaševanje neučinkovito in denar raje vložijo v analitično podprte marketinške aktivnosti.

Z nadgradnjo obstoječih digitalnih marketinških praks jim uspe povečati prihodke iz prodaje novim strankam za 207 odstotkov.

Kakšne spremembe so uvedli, preberite v študiji primera.

 

fotka za študijo primera

 

IZPOLNI PODATKE IN PRENESI ŠTUDIJO PRIMERA