Blog

OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI V LETU 2019

Posted by Vanja Žižić on Dec 4, 2018 3:41:53 PM

Način iskanja informacija oziroma »Googlanja« se je spremenil. Danes informacije ali ideje na spletu ne iščemo več toliko s polomljenimi povezavami besed kot so 'koncerti Ljubljana', temveč v iskalnik  vtipkamo cel stavek, 'kam na koncert danes zvečer', saj predvidevamo, da bo spletni algoritem že prepoznal naš namen. Vse to drži. Algoritmi iskalnika se neprestano spreminjajo in postajajo vse pametnejši, zato je temu primerno, če želite s svojo spletno stranjo čim bolje ciljati vrh Googlovih zadetkov, potrebno prilagoditi tudi optimizacijo, oziroma reorganizacijo arhitekture vaše spletne strani.

Read More

Topics: optimizacija, spletna stran, ključne besede

4 TRENDI, KI BODO ZAZNAMOVALI MARKETINŠKE AKTIVNOSTI V LETU 2019

Posted by Vanja Žižić on Jul 31, 2018 1:13:29 PM

Virtualna resničnost bo postala bolj dostopna blagovnim znamkam in uporabnikom

Vedno več podjetij eksperimentira z orodji, ki omogočajo virtualni pogled v realnost in strankam pomaga pri predstavljanju svojih produktov. Ena od najbolj znanih blagovnih znamk za opremo doma - IKEA je že naredila korak naprej v prihodnost in strankam s pomočjo aplikacije omogoča vpogled v dom s pomočjo VR. Tudi družbeno omrežje Facebook je na svoji platformi že napovedalo funkcijo, ki bo blagovnim znamkam omogočila, da bodo lahko svoj produkt preko kamere v Messengerju prikazale z učinkom VR.

Read More

Topics: vsebinski marketing, video, avtomatizacija, marketinški trendi, virtualna resničnost

ŠTUDIJA PRIMERA: IT PODJETJU NSK USPE S POMOČJO VHODNEGA MARKETINGA POVEČATI PRIHODKE IZ PRODAJE ZA 207 ODSTOTKOV

Posted by Manca Kodermac on Apr 25, 2018 2:26:14 PM

NSK je ameriško podjetje, ki se ukvarja z načrtovanjem, razvojem, namestitvijo, vzdrževanjem ter zunanjim izvajanjem poslovnih ter IT‑rešitev za manjša in srednje velika podjetja.

Read More

Topics: vhodni marketing, IT podjetje, študija primera

VZPOSTAVITE DIALOG, KI NI NAKLJUČEN. DEFINIRAJTE CILJNE PERSONE.

Posted by Vanja Žižić on Apr 25, 2018 12:07:55 PM

Veste, s komu komunicirate na svoji spletni strani? Ciljne persone igrajo najpomembnejšo vlogo pri prodajnem procesu, zato je ključno, da jih znate natančno definirati.

Read More

Topics: vhodni marketing, ciljne persone

VODIČ ZA PRIPRAVO ODLIČNE SPLETNE VSEBINE

Posted by Vanja Žižić on Apr 17, 2018 11:23:02 AM

Za pridobivanje novih obiskovalcev spletne strani je pomembno, da jim ponudimo relevantne in praktične informacije. Tovrstne informacije lahko na spletni strani posredujemo v obliki blogov, vlogov, infografik, e-knjig, kvizov, podstrani ali webinarjev (spletnih predavanj).

Read More

Topics: vhodni marketing, vsebinski marketing, strategija vsebinskega marketinga

MERJENJE UČINKOVITOSTI MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (ROI) OSTAJA NAJVEČJI IZZIV PODJETIJ.  KAKO GA USPEŠNO NASLOVITI?

Posted by Manca Kodermac on Mar 13, 2018 11:57:22 AM

Živimo v obdobju digitalnih medijev in tehnoloških inovacij, ki nam ponujajo nešteto orodij, analitičnih programov in aplikacij s pomočjo katerih lahko vse marketinške aktivnosti sproti spremljamo, prilagajamo in njihov učinek natančno izmerimo. Mislili bi si, da je izjava gospoda Johna Wanamakerja, ki pravi da gre polovica denarja, ki ga porabimo za oglaševanje v nič, vendar kaj, ko ne vemo, katera polovica, za vedno passé, vendar ni tako.

IZPOLNI PODATKE IN IZRAČUNAJ ROI

Read More

Topics: vhodni marketing, ROI kalkulator, merjenje učinkovitosti

KDAJ JE USTALJENE MARKETINŠKE AKTIVNOSTI SMISELNO NADGRADITI Z VHODNIM MARKETINGOM

Posted by Vanja Žižić on Mar 13, 2018 11:48:16 AM

V zadnjih letih se je pokazalo, da je vhodni marketing, ki je bil še pred 5 leti novost, odličen marketinški pristop za doseganje višje poslovne rasti. Vhodni marketing namreč temelji na doseganju zastavljenih ciljev in natančnih številkah, same marketinške aktivnosti in procese pa je mogoče zelo natančno spremljati od začetka do konca s pomočjo programske opreme.

Read More

Topics: izhodni marketing, vhodni marketing, ROI kalkulator