Blog

OPTIMIZACIJA SPLETNE STRANI V LETU 2019

Posted by Vanja Žižić on Dec 4, 2018 3:41:53 PM

Način iskanja informacija oziroma »Googlanja« se je spremenil. Danes informacije ali ideje na spletu ne iščemo več toliko s polomljenimi povezavami besed kot so 'koncerti Ljubljana', temveč v iskalnik  vtipkamo cel stavek, 'kam na koncert danes zvečer', saj predvidevamo, da bo spletni algoritem že prepoznal naš namen. Vse to drži. Algoritmi iskalnika se neprestano spreminjajo in postajajo vse pametnejši, zato je temu primerno, če želite s svojo spletno stranjo čim bolje ciljati vrh Googlovih zadetkov, potrebno prilagoditi tudi optimizacijo, oziroma reorganizacijo arhitekture vaše spletne strani.

optimizacija spletne strani v letu 2019_1

 

GRAJENJE ARHITEKTURE SPLETNE STRANI S POMOČJO PODSTRANI

Arhitektura spletne strani je pomembna tudi pri optimizaciji. Podstrani organizirajte tako, da bodo vsebinsko pokrivale enake teme – na ta način boste lahko z eno ključno besedo zajeli glavne koncepte za kritje vsebine tudi pri podtemah ter na ta način spletnim iskalnikom pomagali povezovati podobne vsebine, oziroma jim signalizirali, da med njimi obstaja semantični odnos.

KAKO ZAČETI?

Izberite glavno temo, o kateri boste na primer na eni izmed podstrani pisali, nato pa se odločite o najpomembnejših podtemah, ki jih boste v sklopu te podstrani tudi pokrivali. Končni rezultat bo izredno obsežna in informativna podstran, skupaj s številnimi krajšimi objavami  na podobno podtemo, ki jih bo povezovala ena ključna beseda.

Ko ustvarite povratne povezave oziroma hyperlinke podtem do podstrani glavnih tem in teh do glavne domene oziroma spletne strani, pošljete Googlu signale, da so vsi ti deli vsebine namerno urejeni in se navezujejo drug na drugega ter na ta način večate avtoriteto vaše spletne strani in ji omogočate višjo uvrstitev.

DODAJANJE VEDNO VEČ VSEBINE V SLABO ZASNOVANO AKHITEKTURO OTEŽUJE OPTIMIZACIJO

Dodajanje, oziroma ustvarjanje vedno več vsebine v obstoječo, slabo povezano arhitekturo spletnega mesta, Googlu otežuje, da vsebino poišče in rankira.

Ko se lotevate optimizacije spletne strani v letu 2019, pričnite torej z dobro postavitvijo arhitekture spletne strani in ne ustvarjajte vsebine vsevprek. Več o povezovanju podtem, podstrani z glavno domeno spletne strani ter orodju, ki ta proces olajša, so zapisali tudi pri Hubspotu.

Preberite tudi:

 - 4 trendi, ki bodo zaznamovali marketinške aktivnosti v letu 2019

Topics: optimizacija, spletna stran, ključne besede