Blog

KDAJ JE USTALJENE MARKETINŠKE AKTIVNOSTI SMISELNO NADGRADITI Z VHODNIM MARKETINGOM

Posted by Vanja Žižić on Mar 13, 2018 11:48:16 AM

V zadnjih letih se je pokazalo, da je vhodni marketing, ki je bil še pred 5 leti novost, odličen marketinški pristop za doseganje višje poslovne rasti. Vhodni marketing namreč temelji na doseganju zastavljenih ciljev in natančnih številkah, same marketinške aktivnosti in procese pa je mogoče zelo natančno spremljati od začetka do konca s pomočjo programske opreme.

6-znakov-kdaj-nadgraditi-marketinske-aktivnosti-z-vhodnim-marketingom

KAJ POMENI NADGRADITI MARKETINŠKE AKTIVNOSTI?

Da bi zastavili strategijo vhodnega in vsebinskega marketinga, so potrebni čas, strokovnost in premišljen pristop. Ustaljene in že uspešne marketinške taktike pa velikokrat lahko le taktično prilagodite in nadgradite.

Kako?

Oglaševanje na radiu, televiziji, v tiskanih medijih in na spletu lahko predstavlja odličen začetek marketinških aktivnosti – še posebej, če vključimo kratko URL povezavo.

A zgolj preusmerjanje izhodnih aktivnosti na splet ni dovolj za doseganje ciljev, ki jih postavimo v vhodnem marketingu. Preden ves svoj budget porabite za zakup medijskega prostora, del tega privarčujte za bolj ozko ciljane aktivnosti in pristope, ki jih je mogoče spremljati v vseh fazah.

USTALJENE OGLAŠEVALSKE TAKTIKE VS VHODNE

Pridobivanje potencialnih strank po principu vhodnega marketinga je na eni strani dolgoročno bolj premišljeno, cenovno bolj dostopno, medtem pa imajo nekatere ustaljene oglaševalske prakse običajno hitrejši oziroma takojšni učinek in so tudi dobra osnova za pričetek vhodnega marketinga.

KDAJ SE ODLOČITI ZA NADGRADNJO OBSTOJEČIH MARKETINŠKIH TAKTIK S PRISTOPOM VHODNEGA MARKETINGA?

  1. Spletno stran imate a niste prepričani, katere vsebine so prave? Katere nagovarjajo  vašo  ciljno  javnost? Zaradi katere vsebine se na vaši spletni strani obiskovalci zadržujejo dlje?
  2. Razumete, da je redna in segmentirana komunikacija ključna za ustvarjanje dolgoročnih odnosov, a za to nimate ustreznih tehnoloških in vsebinskih rešitev.
  3. Zakup oglaševalskega prostora v medijih že izvajate, a ga želite imeti tudi tam, kjer jih bodo videle vaše ozko segmentirane ciljne skupine.
  4. Opažate, da se klasičen pristop odkupa mailing list in kreiranja e-mail kampanj ne obrestuje, saj je na tak način pošta velikokrat označena kot nezaželena.
  5. Iz izkušenj veste, da je učinkovitost klasičnih oglaševalskih praks težko natančno meriti in posledično tudi predvidevati njihovo donosnost.
  6. Ocenjujete, da lahko stroške ustaljenih marketinških aktivnosti optimizirate, vendar niste prepričani, koliko nameniti vhodnemu marketingu.

KAKO Z VHODNIM MARKETINGOM IZBOLJŠATI ROI?

Kliknite na spodnjo povezavo, izpolnite podatke in s pomočjo ROI kalkulatorja izmerite,  koliko bi lahko povečali letni donos prihodkov, če bi pričeli z vhodnim marketingom, za koliko bi se vam povečalo število obiskovalcev spletne strani in za koliko število novih potencialnih strank.

 

 

Topics: izhodni marketing, vhodni marketing, ROI kalkulator