Blog

5 NAJBOLJŠIH MARKETINŠKIH APLIKACIJ, KI JIH POTREBUJETE ZA LAŽJE UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ

Posted by Vanja Žižić on Jan 10, 2019 3:12:17 PM

Ker je večina našega občinstva danes na svojih pametnih telefonih je bolj kot kadarkoli pomembno, da so naše objave,  fotografije in videoposnetki oblikovani za mobilno gledanje.

Da objavljanje in načrtovanje objav na družbenih omrežjih ne bo predstavljajo dodatnega stresa, smo pripravili seznam aplikacij, s katerimi ne boste potrebovali posedati dolgih ur za računalnikom, ampak boste svoje delo lahko opravili hitro, prva tako pa boste vsebino videli točno tako, kot jo na svojih mobilnih napravah vidi tudi vaša ciljna javnost.

5 NAJBOLJŠIH MARKETINŠKIH APLIKACIJ, KI JIH POTREBUJETE ZA LAŽJE UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ

Ena od prvih aplikacij, ki jo potrebujete, da boste lažje sledili naboru objav je aplikacija, kjer zbirate vse te fotografije na enem mestu.  Google photos omogoča neomejeno shranjevanje fotografij in  videoposnetkov kot tudi varnostno kopiranje vseh stvari, ki jih ustvarjate v telefonu.

  • UREJANJE IN OBREZOVANJE FOTOGRAFIJ – SNAPSEED

Za osnovo urejanje fotografij in videoposnetkov je dovolj že pametni telefon, za bolj napredno urejanje in obrezovanje fotografij pa si lahko naložite aplikacijo Snapseed, s katero lahko resnično transformirate svoje fotografije.

Z Inshotom lahko ustvarite fantastične videe, besedilne in animirane prehode. Aplikacija omogoča, da prilagodite pisave po meri in s funkcijo nalepke dodate vodni žig. Imajo veliko zabavnih animiranih nalepk in filtrov, s katerimi lahko običajni posnetek pretvorite v animirano posnetek, ki si ga je zabavno ogledati.

  • GRAFIČNO OBLIKOVANJE - CANVA

Za grafično oblikovanje in ustvarjanje posterjev svetujemo uporabo aplikacije Canva. Ne samo, da vam omogoča, da naredite veliko po meri oblikovanega dela, ampak svoje projekte tudi shranite, in do starih predlog kadarkoli dostopate, tudi ko oblikujete nove.

Repost za Instagram olajša deljenje objav vaše najljubše fotografije ali videoposnetka na Instagramu, na način, da izpostavi tudi tistega, ki je objavo naredil na svojem profilu. Na ta način se lahko povezujete in medsebojno podpirate.

Preberite tudi:

- 5 korakov, kako ustvariti marketinški stroj, ki bo na vašo spletno stran privabljal ciljno javnost

- Prihodnost marketinga in mikroinfluencerji

Topics: vsebinski marketing, družbena omrežja, aplikacije, pametni telefoni