Blog

5 KORAKOV, S KATERIMI BOSTE NA VAŠO SPLETNO STRAN PRIVABILI CILJNO JAVNOST

Posted by Vanja Žižić on Dec 20, 2018 1:32:58 PM

Se sprašujete, kako vaše ciljno občinstvo pripeljati na vašo spletno stran, pri tem pa želite imeti nadzor nad budžetom? Odgovor se skriva v strateškem in premišljenem ustvarjanju ter objavljanju kakovostnih in relevantnih vsebin. Pripeljite obiskovalce na svojo spletno stran s pomočjo spodnjih 5 korakov.

5 KORAKOV, KAKO USTVARITI MARKETINŠKI STROJ, KI BO NA VAŠO SPLETNO STRAN PRIVABLJAL PRAVO CILJNO JAVNOST

1. Korak: namenite čas iskanju relevantne vsebine

Vsaka spletna stran potrebuje kvalitetno in informativno vsebino, ki mora biti dobro premišljena. 

Večina ta prvi korak premišljevanja, načrtovanja in nabiranja idej za vsebine kar preskoči. To vodi v pomanjkanje idej za vsebino, ustvarjanje novih, relevantnih vsebin se ustavi in spletna stran začne stagnirati in izgubljati relevantnost.

Ustvarjanje novih vsebin morate zato vzeti resno. Vsaj enkrat mesečno, še raje pa enkrat tedensko, si vzemite čas in preiščite Google ter družbena omrežja za ideje, ki bi vam lahko prišle prav pri ustvarjanju vsebin in si tiste najboljše tudi shranite, da ne pozabite nanje. Shranite pa tudi objave vaše konkurence, saj vam lahko služijo kot vir navdiha.

2. Korak: Določite urnik objav

Ko imate pripravljenih seznam idej, je ključnega pomena, da ohranite zagon in vzpostavite urnik objavljanja, ki mu je mogoče redno slediti. Pri tem si morate zastaviti dve ključni vprašanji:

  • Kako pogosto lahko objavljate novo vsebino na spletni strani?
  • Koliko časa vam vzame pisanje nove vsebine?
Ko si odgovorite na ti dve vprašanji, je priprava urnika objav enostavnejša. Pri tem pa pazite, da si ne zastavite previsokih ciljev.  Priporočamo, da vsebino, ki jo nameravate objaviti, naredite vnaprej, čas za pripravo pa si vzamite enkrat ali dvakrat na mesec.

3. Korak: USTVARITE SVOJ UREDNIŠKI KOLEDAR

Združite pripravljene ideje in urnik objav objavljanja na enem mestu in ustvarite svoj uredniški koledar:

  • imeli boste dober pregled nad celotnim procesom ustvarjanja vsebin od začetka do konca, 
  • lažje boste strateško razmišljali in ustvarjali vsebine, 
  • razbremenili boste vaše možgane, saj vam ne bo potrebno neprestano razmišljati o spletnih vsebinah.

 4. Korak: ANGAŽIRAJTE SVOJO EKIPO

Ustvarjanje vsebine ni proces, ki bi potekal v popolni osamitvi. Obkrožite s člani ekipe, ki imajo žilico za kreativnost in vam bodo v pomoč. Ustvarjanje vsebine pa lahko v celoti prepustite kreativnim članom vaše ekipe ali pa najamete zunanjega izvajalca, ki bo poskrbel za kvalitetno spletno vsebino.

 5. Korak: Vsebino objavite IN JO TUDI PROMOVIRAJTE

Vaša spletna vsebina je končno dokončana objavljena na spletni strani. Sedaj jo morate samo še pripeljati do vašega ciljnega občinstva. Vsebino zato delite na svojih profilih na družbenih omrežjih, oglašujte in s pomočjo pošiljanja e-novic vaši bazi kontaktov. Na ta način bo vaše ciljno občinstvo vsebino našlo hitreje, s pomočjo družbenih omrežij pa lahko še bolj prodre v spletni prostor.

Preberite tudi:

- Vodič za pripravo odlične spletne vsebine

 

Topics: vsebinski marketing, nasveti za pisanje, načrtovanje vsebine, koledar vsebine