Blog

4 TRENDI, KI BODO ZAZNAMOVALI MARKETINŠKE AKTIVNOSTI V LETU 2019

Posted by Vanja Žižić on Jul 31, 2018 1:13:29 PM

4-trendi-ki-bodo-zaznamovali-marketinske-aktivnosti-v-letu-2019Virtualna resničnost bo postala bolj dostopna blagovnim znamkam in uporabnikom

Vedno več podjetij eksperimentira z orodji, ki omogočajo virtualni pogled v realnost in strankam pomaga pri predstavljanju svojih produktov. Ena od najbolj znanih blagovnih znamk za opremo doma - IKEA je že naredila korak naprej v prihodnost in strankam s pomočjo aplikacije omogoča vpogled v dom s pomočjo VR. Tudi družbeno omrežje Facebook je na svoji platformi že napovedalo funkcijo, ki bo blagovnim znamkam omogočila, da bodo lahko svoj produkt preko kamere v Messengerju prikazale z učinkom VR.

Ljudje bolj zaupajo priporočilom znancev ter uporabnim in verodostojnim vsebinam kot oglasom 


Študija Nilesen je pokazala, da ljudje pri odločanju za nakup izdelka ali storitve najbolj zaupajo priporočilom družine, znancev in prijateljev, na drugem mestu pa uporabnim in verodostojnim spletnim stranem. Klasična oblika oglaševanja je postala tako nasičena, da jo je težko spremljati. Pri Business Insiderju navajajo, da je pričakovati, da bo do konca leta 30 odstotkov uporabnikov spleta uporabljalo aplikacije za blokiranje oglasov, kar pomeni, da tradicionalni oglasi ne bodo dosegli velik del potencialnih ciljnih skupin. To seveda ne pomeni zaton oglaševanja, pomeni pa, da morajo biti marktinške prakse vse bolj usmerjene k uporabnikom in k ponujanju relevantne in koristne vsebine, ki odgovarja na njihove ključne izzive in težave.

Avtomatizacija in aplikacije za strojno učenje bodo optimizirale nakupni proces

Beleženje podatkov bo postalo vedno pametnejše s pomočjo aplikacij za strojno učenje, ki bodo z vedno večjim številom podatkov znale bolje prepoznavati pot uporabnika in mu podajati predloge, ki bodo temeljili na njegovih interesih. Avtomatizacija bo marketinškim svetovalcem omogočila, da bodo lahko še natančneje sprejemali uspešnost svojih aktivnosti, predvsem pa izboljšali njihovo donosnost in učinkovitost.

V letu 2019 bo prevladala video vsebina

Pri Ciscu so napovedali, da bo do leta 2020 video vsebina prevladovala v 80 odstotkih rabe spleta in tako prehitela vse druge formate vsebin. Podoben trend opažamo tudi na Facebooku, kjer se po podatkih Techcruncha spremlja kar 100 milijonov ur videoposnetkov dnevno.

Če želite še naprej spremljati najnovejše trende, se lahko v desnem zgornjem kotu prijavite na naše e-novice.

Preberite tudi:

- Optimizacija spletne strani v letu 2019

- Prihodnost marketinga in mikroinfluencerji

 

Topics: vsebinski marketing, video, avtomatizacija, marketinški trendi, virtualna resničnost