Blog

VZPOSTAVITE DIALOG, KI NI NAKLJUČEN. DEFINIRAJTE CILJNE PERSONE.

Posted by Vanja Žižić on Apr 25, 2018 12:07:55 PM

Veste, s komu komunicirate na svoji spletni strani? Ciljne persone igrajo najpomembnejšo vlogo pri prodajnem procesu, zato je ključno, da jih znate natančno definirati.

KAJ SO CILJNE PERSONE?

So delno fikcijske reprezentacije vaše ciljne javnosti. Gre za „idealnotipske“ predstave vaše najboljše stranke.

buyer_persona_primer

ZAKAJ POTREBUJEMO CILJNE PERSONE?

Ker nikomur ni v interesu, da se na spletni strani znajdejo zgolj naključni posamezniki, temveč ciljno usmerjeni, ki bodo postali potencialne stranke in nenazadnje redne stranke. Takšne, ki se bodo ob iskanju in reševanju specifičnih problemov ali produktov z veseljem vračale k nam.

Če želimo na spletno stran privabiti ciljno usmerjeno javnost, moramo začeti razmišljali kot ciljna javnost. Ko definiramo ciljne persone, pričnemo vzpostavljati dialog, ki ni naključen. S tem si olajšamo proces priprave vsebin za spletno stran, ki predstavlja ključni korak strategije vhodnega marketinga.

KAKO JIH DEFINIRAMO?

Za natančen opis oziroma zgodbo ciljne persone, smo pripravili 20 vprašanj, ki si jih lahko snamete, nanje odgovorite in pričnete vzpostavljati ciljno usmerjen dialog.

PRENESI VODIČ

kako-definirati-ciljne-persone

Preberite tudi:

- 5 korakov, kako ustvariti marketinški stroj, ki bo na vašo spletno stran privabljal ciljno javnost

Topics: vhodni marketing, ciljne persone