Blog

ŠTUDIJA PRIMERA: IT PODJETJU NSK USPE S POMOČJO VHODNEGA MARKETINGA POVEČATI PRIHODKE IZ PRODAJE ZA 207 ODSTOTKOV

Posted by Manca Kodermac on Apr 25, 2018 2:26:14 PM

NSK je ameriško podjetje, ki se ukvarja z načrtovanjem, razvojem, namestitvijo, vzdrževanjem ter zunanjim izvajanjem poslovnih ter IT‑rešitev za manjša in srednje velika podjetja.

it-company

IZZIVI PODJETJA

Pred zagonom vhodnega marketinga so veliko časa zapravili z neuspešnim telefonskim marketingom, denar so vlagali v oglase PPC, prenovili spletno stran ter najeli SEO-strokovnjaka, da bi dosegli višji položaj v spletnih iskalnikih, a kljub vsemu niso dosegli želenih rezultatov.

SPREMEMBE Z VHODNIM MARKETINGOM

S pričetkom vhodnega marketinga ugotovijo, da je takšno oglaševanje neučinkovito in denar raje vložijo v analitično podprte marketinške aktivnosti. Z nadgradnjo obstoječih digitalnih marketinških praks jim uspe povečati prihodke iz prodaje novim strankam za 207 odstotkov.

Kako so nadgradili digitalne marketinške aktivnosti in izboljšali učinovitost ter donosnost trženjskih praks, izveste v študiji primera. 

PRENESI ŠTUDIJO PRIMERA

fotka za študijo primera

Preberite tudi:

- 4 trendi, ki bodo zaznamovali marketinške aktivnosti v letu 2019

- 5 korakov, kako ustvariti marketinški stroj, ki bo na vašo spletno stra privabljal ciljno javnost

Topics: vhodni marketing, IT podjetje, študija primera