NSK je ameriško podjetje, ki se ukvarja z načrtovanjem, razvojem, namestitvijo, vzdrževanjem ter zunanjim izvajanjem poslovnih ter IT‑rešitev za manjša in srednje velika podjetja.
IZZIVI PODJETJA
Pred zagonom vhodnega marketinga so veliko časa zapravili z neuspešnim telefonskim marketingom, denar so vlagali v oglase PPC, prenovili spletno stran ter najeli SEO-strokovnjaka, da bi dosegli višji položaj v spletnih iskalnikih, a kljub vsemu niso dosegli želenih rezultatov.
SPREMEMBE Z VHODNIM MARKETINGOM
S pričetkom vhodnega marketinga ugotovijo, da je takšno oglaševanje neučinkovito in denar raje vložijo v analitično podprte marketinške aktivnosti. Z nadgradnjo obstoječih digitalnih marketinških praks jim uspe povečati prihodke iz prodaje novim strankam za 207 odstotkov.
Kako so nadgradili digitalne marketinške aktivnosti in izboljšali učinovitost ter donosnost trženjskih praks, izveste v študiji primera.
Preberite tudi:
- 4 trendi, ki bodo zaznamovali marketinške aktivnosti v letu 2019
- 5 korakov, kako ustvariti marketinški stroj, ki bo na vašo spletno stra privabljal ciljno javnost