Blog

PRIHODNOST MARKETINGA IN MIKROINFLUENCERJI

Posted by Vanja Žižić on Feb 21, 2019 9:39:27 AM

Oznake: vsebinski marketing, družbena omrežja, mikroinfluencerji

Če je še pred časom veljajo, da so se znamke in podjetja za promocijo svojih produktov ali storitev povezovala le z zvezdniki, so danes njihovo mesto prevzeli običajni ljudje. Ti s fotografijami na družabnih omrežjih, podobno kot to počnejo zvezdniki, beležijo svoj vsakdanjik. Sledilcem sporočajo, kako živijo, katere produkte uporabljajo in nenazadnje sporočajo tudi, katere vrednote so jim pomembne.

mikroinfluencerji_prihodnost_marketinga

O kom govorimo? Govorimo o mikroinfluencerjih oziroma mikrovplivnežih

Mikrovplivneži so ljudje, ki se na družbenih profilih osredotočajo na določeno temo oziroma tržno nišo, zaradi česar jih obravnavmo kot strokovnjake na svojem področju. V nasprotju z zvezdniki, ki se ponašajo z večmilijonsko bazo sledilcev, je baza mikrovplivnežev velika nekje od 100 pa do 10.000. Kljub veliko manjši bazi, postajajo danes mikrovplivneži za blagovne znamke vse bolj pomembni, predvsem zato, ker platforme kot sta Facebook in Instagram spreminjata svoje algoritme v korist uporabnikom.

Kakovostna in uporabna vsebina s strani zanesljivih virov

Algoritmi v ospredje spet postavljajo kakovostno in uporabno vsebino, zaradi česar se Facebook in Instagram uporabniki tudi bolj odzivajo na vsebine, o katerih pišejo in govorijo mikrovplivneži. Stopnja anagažiranosti in sodelovanja postaja v svetu družabnih omrežjih zato vse bolj pomembna tudi za blagovne znamke in podjetja.

Zakaj?

Ker vsebino mikrovplivnežev na družabnih omrežjih velikokrat sprejemamo kot vsebino prijateljev in družine. Prav tako pa imajo mikrovplivneži v nasprotju z velikani, s katerimi podjetja in blagovne znamke še vedno lahko izpolnijo cilje kot sta doseg in prepoznavnost, specifično in ozko segmentirano bazo. S takšno bazo pa je lažje vzpostaviti dialog, jih voditi po prodajnem lijaku in povečati stopnjo konverzije.

leonardo-silva-687393-unsplash

Preberite tudi:

- Vodič za pripravo odlične spletne vsebine

- 5 korakov, kako ustvariti marketinški stroj, ki bo na vašo spletno stran privabljal ciljno javnost