Način iskanja informacija oziroma »Googlanja« se je spremenil. Danes informacije ali ideje na spletu ne iščemo več toliko s polomljenimi povezavami besed kot so 'koncerti Ljubljana', temveč v iskalnik vtipkamo cel stavek, 'kam na koncert danes zvečer', saj predvidevamo, da bo spletni algoritem že prepoznal naš namen. Vse to drži. Algoritmi iskalnika se neprestano spreminjajo in postajajo vse pametnejši, zato je temu primerno, če želite s svojo spletno stranjo čim bolje ciljati vrh Googlovih zadetkov, potrebno prilagoditi tudi optimizacijo, oziroma reorganizacijo arhitekture vaše spletne strani.
Topics: optimizacija, spletna stran, ključne besede
4 TRENDI, KI BODO ZAZNAMOVALI MARKETINŠKE AKTIVNOSTI V LETU 2019
Virtualna resničnost bo postala bolj dostopna blagovnim znamkam in uporabnikom
Vedno več podjetij eksperimentira z orodji, ki omogočajo virtualni pogled v realnost in strankam pomaga pri predstavljanju svojih produktov. Ena od najbolj znanih blagovnih znamk za opremo doma - IKEA je že naredila korak naprej v prihodnost in strankam s pomočjo aplikacije omogoča vpogled v dom s pomočjo VR. Tudi družbeno omrežje Facebook je na svoji platformi že napovedalo funkcijo, ki bo blagovnim znamkam omogočila, da bodo lahko svoj produkt preko kamere v Messengerju prikazale z učinkom VR.
Topics: vsebinski marketing, video, avtomatizacija, marketinški trendi, virtualna resničnost
ŠTUDIJA PRIMERA: IT PODJETJU NSK USPE S POMOČJO VHODNEGA MARKETINGA POVEČATI PRIHODKE IZ PRODAJE ZA 207 ODSTOTKOV
NSK je ameriško podjetje, ki se ukvarja z načrtovanjem, razvojem, namestitvijo, vzdrževanjem ter zunanjim izvajanjem poslovnih ter IT‑rešitev za manjša in srednje velika podjetja.
Topics: vhodni marketing, IT podjetje, študija primera
VZPOSTAVITE DIALOG, KI NI NAKLJUČEN. DEFINIRAJTE CILJNE PERSONE.
Veste, s komu komunicirate na svoji spletni strani? Ciljne persone igrajo najpomembnejšo vlogo pri prodajnem procesu, zato je ključno, da jih znate natančno definirati.
Topics: vhodni marketing, ciljne persone
Za pridobivanje novih obiskovalcev spletne strani je pomembno, da jim ponudimo relevantne in praktične informacije. Tovrstne informacije lahko na spletni strani posredujemo v obliki blogov, vlogov, infografik, e-knjig, kvizov, podstrani ali webinarjev (spletnih predavanj).
Topics: vhodni marketing, vsebinski marketing, strategija vsebinskega marketinga
MERJENJE UČINKOVITOSTI MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (ROI) OSTAJA NAJVEČJI IZZIV PODJETIJ. KAKO GA USPEŠNO NASLOVITI?
Živimo v obdobju digitalnih medijev in tehnoloških inovacij, ki nam ponujajo nešteto orodij, analitičnih programov in aplikacij s pomočjo katerih lahko vse marketinške aktivnosti sproti spremljamo, prilagajamo in njihov učinek natančno izmerimo. Mislili bi si, da je izjava gospoda Johna Wanamakerja, ki pravi da gre polovica denarja, ki ga porabimo za oglaševanje v nič, vendar kaj, ko ne vemo, katera polovica, za vedno passé, vendar ni tako.
Topics: vhodni marketing, ROI kalkulator, merjenje učinkovitosti
KDAJ JE USTALJENE MARKETINŠKE AKTIVNOSTI SMISELNO NADGRADITI Z VHODNIM MARKETINGOM
V zadnjih letih se je pokazalo, da je vhodni marketing, ki je bil še pred 5 leti novost, odličen marketinški pristop za doseganje višje poslovne rasti. Vhodni marketing namreč temelji na doseganju zastavljenih ciljev in natančnih številkah, same marketinške aktivnosti in procese pa je mogoče zelo natančno spremljati od začetka do konca s pomočjo programske opreme.
Topics: izhodni marketing, vhodni marketing, ROI kalkulator