Kaj je za vas bolj pomembno? Pridobiti veliko število potencialnih strank ali pridobiti kakovostne potencialnih strank? Nekateri marketingaši verjamejo, da je uspeh v prvi opciji, medtem ko se drugi raje osredotočajo na drugo. V tej objavi bomo raziskali razliko med kvaliteto in kvantiteto kontaktov in kako nam orodja za avtomatizacijo lahko pomagajo pri pridobivanju kvalitetnih kontaktov s pomočjo strategije vhodnega marketinga.
Kako lahko z marketinško avtomatizacijo izboljšamo pridobivanje kakovostnih potencialnih strank?
Topics: avtomatizacija, inbound kampanja, nove potencialne stranke, lead generation
Attract better-quality leads with inbound strategy
Getting new potential customers is the primary goal of marketing departments. Customers fuel your business and allow it to grow. However, new potential customers rarely come to your business out of nowhere and that’s where inbound lead generation comes in.
We get it - you’re already using marketing automation tools to personalise the customer experience and to make your day a bit easier by automating monotonous and repetitive marketing activities. You’re using different apps to monitor the success of your paid ad campaigns, to post organic posts on social media, and to send out e-mail marketing campaigns.
Topics: vhodni marketing, avtomatizacija, tehnologija
Why do marketers no longer need just a marketing automation tool
Marketing automation software has been a part of marketing since the early 2000s which means it’s nothing new and everyone uses it for their marketing activities. Using technology to get the best results possible is nothing new and it won’t get you ahead anymore.
Topics: vhodni marketing, aplikacije, tehnologija
KAKO ZASNOVATI KAMPANJO ZA PRIDOBIVANJE KAKOVOSTNIH POTENCIALNIH STRANK
Stranke so tiste, ki vašemu podjetju omogočajo rast in preživetje. Vendar samo vaše obstoječe stranke za poslovno rast niso dovolj, pa naj bodo še tako zveste stranke. Za to potrebujete kakovostne potencialne stranke, ki bodo postale nove, zveste stranke.
V zapisu smo popisali nekaj smernic, s katerimi lahko ustvarite kampanje, ki bodo zagotovo pripeljale do rezultatov, ki jih iščete – to je novih potencialnih strank.
Topics: ciljne persone, inbound kampanja
Če je še pred časom veljajo, da so se znamke in podjetja za promocijo svojih produktov ali storitev povezovala le z zvezdniki, so danes njihovo mesto prevzeli običajni ljudje. Ti s fotografijami na družabnih omrežjih, podobno kot to počnejo zvezdniki, beležijo svoj vsakdanjik. Sledilcem sporočajo, kako živijo, katere produkte uporabljajo in nenazadnje sporočajo tudi, katere vrednote so jim pomembne.
Topics: vsebinski marketing, družbena omrežja, mikroinfluencerji
TEHNOLOGIJE, KI POSTAJAJO NELOČLJIV DEL NAŠEGA DELA
Pripravili smo seznam tehnoloških naprav, ki nas navdušujejo in brez katerih si agencijskega življenja danes ne znamo več predstavljati.
Topics: vsebinski marketing, tehnologija
5 NAJBOLJŠIH MARKETINŠKIH APLIKACIJ, KI JIH POTREBUJETE ZA LAŽJE UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ
Ker je večina našega občinstva danes na svojih pametnih telefonih je bolj kot kadarkoli pomembno, da so naše objave, fotografije in videoposnetki oblikovani za mobilno gledanje.
Da objavljanje in načrtovanje objav na družbenih omrežjih ne bo predstavljajo dodatnega stresa, smo pripravili seznam aplikacij, s katerimi ne boste potrebovali posedati dolgih ur za računalnikom, ampak boste svoje delo lahko opravili hitro, prva tako pa boste vsebino videli točno tako, kot jo na svojih mobilnih napravah vidi tudi vaša ciljna javnost.
Topics: vsebinski marketing, družbena omrežja, aplikacije, pametni telefoni
5 KORAKOV, S KATERIMI BOSTE NA VAŠO SPLETNO STRAN PRIVABILI CILJNO JAVNOST
Se sprašujete, kako vaše ciljno občinstvo pripeljati na vašo spletno stran, pri tem pa želite imeti nadzor nad budžetom? Odgovor se skriva v strateškem in premišljenem ustvarjanju ter objavljanju kakovostnih in relevantnih vsebin. Pripeljite obiskovalce na svojo spletno stran s pomočjo spodnjih 5 korakov.
Topics: vsebinski marketing, nasveti za pisanje, načrtovanje vsebine, koledar vsebine