Blog

5 KORAKOV, KAKO USTVARITI MARKETINŠKI STROJ, KI BO NA VAŠO SPLETNO STRAN PRIVABLJAL CILJNO JAVNOST

Posted by Vanja Žižić on Dec 20, 2018 1:32:58 PM

Oznake: vsebinski marketing, nasveti za pisanje, načrtovanje vsebine, koledar vsebine

Kaj če za privabljanje ciljne javnosti ne bi potrebovali vedno znova investirati veliko budgeta? Kaj če bi vaša ciljna javnost do vas hodila sama? Če vsakodnevne marketinške aktivnosti prilagodite tako, da sledite 5 korakom, bo vaše delo bolj strukturirano in produktivno in kar je najpomembneje tudi aktualno. V tem zapisu boste spoznali 5-stopenjski postopek, s katerim boste iz svoje spletne strani ustvarili hitro delujoč marketinški stroj, ki bo zaradi prave vsebine postal dobra stična točka za vse tiste, ki o podobni tematiki na spletu že brskajo.

5 KORAKOV, KAKO USTVARITI MARKETINŠKI STROJ, KI BO NA VAŠO SPLETNO STRAN PRIVABLJAL PRAVO CILJNO JAVNOST

1. Korak: namenite čas brskanju relevantne vsebine

Zasnova vsake dobre spletne strani potrebuje tudi dobro in informativno vsebino – za katero je potreben tudi predhoden premislek. Namesto da bi si vzeli dovolj časa za razmislek in načrtovanje, katero vsebino vključiti na spletno stran, velika večina ta korak preskoči, idej začne zmanjkovati, spletna stran pa začne stagnirati, saj na njej ni relevantne vsebine. Če želite ostati relevantni, morate zadevo pričeti jemati resno. Vsak teden prvi dan v dnevu namenite brskanju relevantne vsebine. Pri brskanju naj vam bo najboljši prijatelj Google. Brskajte po spletu, preverite kaj drugi pišejo v vaši branži in spremljajte katere objave so največkrat deljene naprej. Zabeležite si jih, želeli boste ustvariti nekaj podobnega.

2. Korak: Določite urnik objav

Ko imate pripravljenih seznam idej – za vsak mesec jih predlagamo kakšnih 15, je ključnega pomena, da ohranite zagon in vzpostavite red objav, ki mu je mogoče redno slediti. Pri tem si morate zastaviti nekaj ključnih vprašanj. Kako pogosto lahko objavljate novo vsebino na spletni strani? Koliko časa vam vzame pisanje nove vsebine? Ko si odgovorite na ti dve vprašanji lahko enostavneje pripravite tudi urnik objav, pri tem pa imejte v mislih, da si ciljev ne postavite previsoko, če vam čas ne dopušča, vsebine ne potrebujete pisati vsak dan, dovolj je tudi enkrat na teden. Če še niste prepričani, kako pogosto lahko ustvarite novo vsebino na svoji spletni strani, pričnete z enkrat tedensko. Sčasoma, ko spoznate, koliko časa lahko namenite pisanju, lahko načrt spremenite oziroma ga prilagodite.

3. Korak: Ideje si zapišite v koledar, kjer jih boste jasno videli

Ko imate pripravljene ideje in koledar objav, si ideje tematsko razporedite ali zarišite v koledar. Zakaj je tako pomembno, da si ideje zapišete v koledar?

  • Takšen način omogoča dober sistem pregleda in sledenja
  • Takšen način spodbuja strateško razmišljanje
  • Stvari boste imeli neprestano na očeh, kar bo razbremenilo tudi vašo glavo

 4. Korak: V svoji ekipi angažirajte najboljše

Če sami ne zmorete ustvarjati nove vsebine, razmislite o tem, da bi razširili svojo ekipo pisateljev. Dobra spletna stran se ne bo napisala sama, zato je pomembno, da jih opremite z dovolj informacijami, ki jih potrebujejo za pisanje. Pri tem pa ne pozabite, da je potrebna tudi revizije vsebine, saj boste le na takšen način lahko pisatelje usmerjali tudi v prihodnje in zgradili ekipo najboljših.

 5. Korak: Vsebino objavite in jo ne pozabite tudi promovirati

Najtežje delo je opravljeno. Vsebina, ki jo imate na spletni strani je prešla od ideje do visoko kakovostne vsebine, ki bo ciljni javnosti v pomoč pri reševanju njihovih težav.  Zdaj je čas, da vsebino tudi objavite in promovirate, kjer je mogoče – na družbenih omrežjih prek e-novic ali kakšnega drugega kanala. Tako bo vsebina še bolj prodrla v spletni prostor, cilja javnost pa bo na ta način tudi hitreje našla.

Preberite tudi:

- Vodič za pripravo odlične spletne vsebine